:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, August 19, 2011

last part pasal magnet photo tu

hello hello


part 1 : mula mula beli senyap senyap tak kasi tau suami. [link]

part 2 : bila dah dapat depan mata, still tak bagitau lagi....[link]

part 3 : baru lah malam td berkesempatan bagitau dia. hikssss...

dah agak dah, mesti dia macam marah tanya itu ini. eh tak marah, tp macam. lain tu maksud dia. =P

suami ''berapa RM ni?''
isteri ''urmmmm RM4+ satu''
suami ''umak aih, mahalnya....bla bla bla''
isteri ''ala i beli kt groupun, eh silap milk a deal''
* tersebut groupun sebab sekarang groupun pun tengah promotion magnet tu.


suami terus senyum ''eh u dah beli ek''. motif senyum aku pun tak tau.

tengah aku terangkan kt dia, ni nk bagi yaya, ni nk bagi yana, dia pun belek belek magnet tu. sambil cakap ''i pun nk lah beli gak, letak kt fridge rumah i''

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! kan aku dah cakap, kang dia yg terlebih suda.....


hai lah suami kecintaan ni........


aku cakap: macam nk beli lagi untuk rumah mertua, untuk hadiah sepupu sepupu yg menolong hari tu, makcik & pakcik yg bertungkus lumus menolong....sebab cara tu je kenangan seumur hidup dan dorang akan pandang hari hari kan......




No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails