:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 3, 2011

dah TERbeli.

hello hello

agak agak berdosa tak kalau aku tak mintak izin suami dulu nk beli deal ni?

erk, janganlah cakap berdosa. aku dah beli dah pun. TAPIIIIIIIIIII....

aku niat nk suprise kan suami lah bila dan siap nanti....haaa sweet tak dapat isteri macam ni?
* hempuk kang!

ni haaaaaaaaaaaaa.....

cepat cepat. deal nya masih ON lagi....

masa aku beli kelmarin, aku orang ke-9.

plannya kan, kan dapat 6 pcs. dua tu nk bagi pada yana si pengapit & yaya si kawan baik. yelah, kenang kenang, dorang ni tak dpt apa pun dari aku since dorang ni banyak tolong jugak masa majlis hari tu. even souvenir dari tempat honeymoon pun tak sebab kami pergi semata mata honeymoon bukan shopping..so ingatkan lah, nk bagi personal touch kt dorang. magnet ni okay kan......dalam cd dari OP berlambak kot gambar dorang dengan aku......


yang balance lagi, simpan untuk rumah akan datang, rumah mak, rumah mertua. =P


beli jangan tak beli......................


terima kasih milk a deal. lepas ni tolong buat deal yg photobook tu banyak banyak ye. hihihihi...... = P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails