:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 9, 2011

review :: red socks & red wedding shoes

hello hello

what i like most during my wedding day???

semestinya apa yg kami rancang menjadi walaupun sedetik lebih je moment tu.



suami dalam salinan serba putih dan berstokin merah hitam.


isteri berbusana serba putih dan berkasut tinggi merah bak Cinderella.
* bukan aku yg cinderella, tp kasut tu. LOL tp apa salahnya kalau nk anggap aku camtu. hoho...


penat owh pujuk suami pakai stokin kaler tu...alhamdulillah, dia nk jugak....sayang dia skeeet!!! (^*^) - macam tak jadi je icon cium aku...takpe, kita kasi big kiss kt suami....ops, bulan puasa. kena control sikit.....hehe...



untukmu suami,



nah....big kiss for you. terima kasih nk melayan karenah i pakai stokin merah hitam tu. ngeh ngeh ngeh....love u more more more....chipsmore!


ah mungilnya bibirku.....



aku cakap: nk review apa lagi ye????



2 comments:

Lyena Vee said...

etty: soo sweet! biar orang lain tak perasan, janji u perasan and puas ati. suka3x!

Aty Fared said...

heheh..kekadang hal stokin pon kite harus nak amik kire..kalau ikut die..pakai sebelah lain2 pon die tak kisah..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails