:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 17, 2011

barang yg ditunggu, dah dapat!

hello hello

eh hari tu kan kes terbeli tanpa pengetahuan suami. ehem, belum bgtau dia lagi lah. camne eh nk kasitau. pernah konon konon nk bagitau, tp terbantut. sebab kang mesti suami banyak tanya itu ini. mesti dia pertikaikan hasil cantik ke tak. so tak bagitau.

tapi.....

benda tu dah dapat dah pagi ni.

guling seronok seronok seronok!!!

hasilnya sangat wallah. cantik dan kemas. kawan kawan office pun puji cantik. * eh mestilah cantik, tengok lah siapa pengantin nya. kakakakakkakakakakakaka

so rasanya, malam esok baru bagitau kt suami kot. esok malam jumaat keliwon kan. eh nakal ye bayang yg bukan bukan di malam jumaat. saya yg malu uols...

tak lah, esok turn company saya buat buka puasa buffet. so suami turun melaka. last week MDR kt the legend PD. so gilir gilir berbuffet sampai kembong!

so itulah peluang terbaik nk terus terang yg isterinya pantang tengok benda murah. suka membazir! hihi....
* tp doa doa lah dia suka, lepas tu dia suruh saya order lagi. haaaa, tu memang i loike...

saya tak sabar nk bungkus molek molek, kasi kt pompuan kesayangan saya yana & yaya!!



saya cakap: saya???????? hihi...



2 comments:

meowwmania said...

mana?

nak nengokkkk....

e.t.t.y said...

hahahhahaha...nanti ye mm kalau rajin nk tangkap gambo..hihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails