:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, August 19, 2011

terima kasih suami, untuk malam yang hangat.....

hello hello

haha tajuk..................................!

mentang mentang..........

saja nk kasi b2b yg bakal kahwin lepas raya ni, makin tak menyabor. kahkahkahkahkahkahkahkah..

malam tadi, ada majlis berbuka puasa company aku la. buat kt ayer keroh d'village. disebabkan dah kahwin, maka boleh ajak suami. yeay! tahun lepas tak pergi sebab baru masuk kerja, so macam malu malu kan. takde kawan lagi. so tahun ni, kroni dah berkembang. haha..

last week, branch aku ni je yg buat kt tomyam klasik. tp MDR pulak buat kt pd. so pergilah join MDR. * isteri kena patuh suami. wah dan dan....



terima kasih suami, temankan isterimu ini. suami ada kt sebelah, semangat datang tiba tiba lahapkan kambing panggang. padahal aku bukanlah pemakan kambing!


suami pun sporting bagi aku beramas mesra dengan kawan kawan lain. yelah, boleh pergi kt geng melaka raya, boleh pergi geng branch sini. gitu....siap cuit cuit anak orang, amik aura...













tengok, semangat kuis kuih kambing. sedap pulak kambing tu kan.

paling best, datin suruh bawak balik. apa lagi, suami suruh tapau banyak banyak.

sahur kan lauk kambing lah kiteeee....











meet my loveliness girls and errrrr boy. bolehlah.












terima kasih pihak pengurusan company aku belanja makan buka puasa ni....kalau ada bonus, terima kasih lagi sekali. hahahhaah. larikssssssssssssssssssss!!!



aku cakap: macam nk ajak suami pergi buffet lagi sekali. pergi yg betul betul puas hati.





No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails