:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, August 4, 2011

hoi, apakah? mengapakah?

hello hello

boleh pulak kan aku bertukar kerjaya sekarang ni...tsk tsk tsk....

semalam, chairman aku panggil masuk dalam bilik dia. ish kalau dah masuk dalam bilik tu, kita geletar lah kan. sebab aku ni muka kena marah je. ada je lah benda yg dia tak puas hati.

sekali dah masuk dengan fail nk renew lesen petronas, dia suruh aku catit nama kawan kawan dia. tujuan - nk bagi wedding invitation anak dia this coming november. 11-11-11.

aaaaaaarrrgggggghhhhh...aku paling tak suka part ni...serious aku tertanya tanya ''kenapa aku???'' bukankah dia mempunya PA????

fyi, last year in ramadhan jugak, aku adalah PA dia! dan ketika itu, aku incharge penghantaran kad raya. dan disebabkan itu, aku balik kerja dengan lemau, pergi of kos jugaklah lemau kan. kerana, aku terpaksa cari semua contact kawan dia, nk anta kad raya. setakat menteri, timbalan menteri tu aku okay lagi lah. ni segala PA, su sulit, su kanan bla bla bla....aaa stress aku masa tu. *pastu langsung tak hargai aku. choiiii....

dan tahun ni, ingatkan terlepas. rupanya tak!!!!

dalam pada tengah catit nama-nama tu, terbuka cerita pasal dia nk kasi door gift apa untuk tetamu dia kan. dia pung pang cakap itu ini, aku dengar je. sekali dengar dia cakap nk kasi tuala. aku terus ''eh datuk, tu so yesterday okay. kita bagi lain'' cecey...pandai kau kan.....

lepas tu dia suruh pergi tengok tengok barang kt kedai borong sebelah office melaka raya tu. aku cakap ''situ mana ada wedding gift datuk. my suggestion is, kt romantika mitc. untuk vips sesuai tu'' cecey sekali lagi kau tunjuk pandai.

datuk ''okay, esok pergi dengan datin. saya tak pandai hal hal ni. awak incharge''

what??????????????????????????????????????

and start from that, im being part of his son's wedding!!!

coi coi coi....!! kenapa aku?????????????????

yeay, memanglah best kan jadi wedding planner tp kenapa dengan family bos aku tu??????

okay tu je.


babai.

1 comment:

Aty Fared said...

oowwhhh.. saye pon pernah ade pengalaman macam tu... memule eksaited.. tapi biler tak tentu mase kene panggil ikut gi situ sini...memang hangin gak ar kesudahannyer...nak ditolak pon serbe salah... nak ikut kang..penat melampau n ade banyak lagi hal lain nak setel..!!! [sob sob].. ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails