:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, August 26, 2011

selamat hari raya!!

hello hello





harini last kerja. next week dah raya. yahoooooooooooooooo.....eh eh silap, alhamdulillah sebab segala urusan dipermudahkan olehNya.

dengan ini, saya etty dari blog yg ntah apa apa ni, nk mengucapkan selamat hari raya aidilfitri pada semua pembaca yg setia, tak setia ke tak kisah lah sapa sapa pun. dari hati yg ikhlas, saya nak minta maaf zahir batin atas ketelanjuran menulis blog, tersilap bicara dan penulisan yg mungkin mengguriskan hati pembaca semua.

pada saudara mara yg baca blog ni, kalau ada salah silap, saya minta ampun. biasalah, tak semua boleh kita puaskan dalam kehidupan ni *tiba tiba.

para pengantin bulan syawal dan seterusnya, selamat pengantin baru. saya tau, ramai yg tak terkejar preparation nk raya sebab sibuk nk kahwin kan....dont worry girls, ikut je flow tu. stress ke tak, nanti korang akan merindui saat saat tu. enjoy the time okay....insyaAllah, mana yg boleh kami datang, adalah tu. adalah rezeki nk jumpa uols semua. yg penting, keep on smiling depan camera! yiiihaaaa.....

insyaAllah lepas raya ni baru update blog. blog ni pada awalnya bertujuan memang carca marba. bukan sebab kahwin semata mata. lagipun, kami plan nk mendirikan rumahtangga tak sempat pun setahun dua. dulu blog pasal kucing, pasal kehidupan hari hari. so lepas dah review macam macam vendor kahwin, balik lah pada asalnya. pasal kehidupan suami isteri, keluarga baru, beli apa, makan apa. hahaha...memang bukan saya sorang je ada suami, ramai lagi bersuami kan. tp pada sesiapa yg masih nk baca, silakan. mungkin kehidupan kami sehari hari sebagai suami isteri yg berjauhan turut memberikan uols info dan nasihat yg berguna. yg tak mau baca kisah kami suami isteri, saya tak pernah memaksa untuk meninggalkan atau setia pada blog ni. blog ni blog saya. uols pembaca. so terpulanglah pada hati masing masing.


sekali lagi.....................


selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin. semoga syawal kalini memberi 1001 makna dalam kehidupan uols.

jangan main mercun, drive balik kampung hati hati, jangan makan banyak sangat nanti kembung perut, jangan shopping last minute banyak sangat nanti saya jeles! =)


lova yah!

etty
suami
mamell
madik
maboy



1 comment:

bylindakitchen said...

selamat hari raya etty
dari lin. pak tua n anak bulus ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails