:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 20, 2011

asmida :: malam berinai

hello hello


okay part malam berinai pulak....

* sedih sebab tak bawak camera, jadi gambar tak banyak. kalau dulu, camera yana je dah 2! aku, eena...siap nk singgah mcd, transfer gambar....

tumpang rumah eena kan, siap siap segala. pastu hujan lebat. redah jugak pergi rumah asmida.

tema ala ala arab kan. so pakai jubah. haha. gedik jeee...

* asmida muka pelik sebb dia cakap, apa eh nama net yg tutup muka dia tu, purdah kot. ketat sangat.

hujung tu lin. anak dia dania. sangat comel....!!!

bila kenangkan diri yang bakal berjauhan dengan suami, masing masing ingatkan lin. sebab dia lagilah jarang jumpa suami dia. 6 bulan kot....
at least aku, seminggu sekali boleh jumpa. at least okay.
asmida pun sama. kalau dah rindu, redaaaah jeee!
ni kalau lin, camne???? sabar je lah kan. tabah betul dia besarkan anak sorang sorang.....


geng 3 magenta convent.

ni je tinggal.....sob sob sob.....


gambar ni................hahahahahhahahahaha. punyalah kawan kawan aku jeles....tengok lah muka bangga aku.....sebab dah salam salam konon merenjis kan, tiba tiba terus duduk sebelah dia....
muahahahahahahha...


lepas tu terus makan [ada sup tulang!], balik rumah yana. tidur tak ingat dunia. bangun lambat, ada drama pulak esoknya......

okay bye.....

bersambung: reception

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails