:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 20, 2011

asmida :: nikah

hello hello

* update maha lambat. soooooo not me!
* lambat post je, taip entry ni sehari selepas balik dari perak. mintak izin dari asmida dulu. theeeee.....

alhamdulillah....bff asmida dah selamat menjadi puan asmida...

sob sob sob....

aik kenapa sedih??? ntah, ada perasaan sayu bila dia dah selamat jadi isteri azmi...tapi, semua orang gembira...!!

kalini, tak bawak camera. so gambar adalah ehsan dari eena. thanks eena.



bertolak dari rumah eena. thanks eena & mama eena tumpangkan aku ng yana untuk bersiap.


yang tengah tu dayah. caya tak dia pregnant 5 bulan?? aku rasa perut aku lagi besar dari perut dia. infact, tu lah gurauan kitaorang hari tu. sebab macam tak percaya dia pregnant!!! hahaahah.


semua perasan, geng makin lama makin mengecil. lepas ni lagilah tinggal sikit je kan....


gila semua pakai baju hitam apahal??? aku je pakai warna warna ceria. kakakakaka.


setelah sah!!!!!


azmi the groom..


alorrr lorrr lorrr....



so sweet lah dorang ni. muka pun lebih kurang jeee...

semoga panjang jodoh hingga akhir hayat ke darling asmida & azmi....


make up : dayang sari spa, teluk intan [sila google]
pelamin: dayang sari spa, teluk intan
OP: rizalismail team [oh chenta]
busana: tempah sendiri


to be continue - malam berinai.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails