:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, March 27, 2011

tailor or designer??? =)

hello hello

baju nikah yang diperam dah hantar dah....separuh lega...

merata rata cari tailor yg boleh buat baju tu cantik cantik. akhirnya sampai ke penantian. terjumpa sorang kakak ni....

dia bukan tailor, tp designer!! mungkin tak berapa glamer mcm few designer lain.

she used to work with michael ong before!!

tu yg dia cakap dengan aku lah. takde bukti like picture ke, profile ke. tp kalau tengok baju yg dia jahit kt kedai tu, boleh lah aku cakap cantik!!!

infact, charge pun okay. siap dengan veil yg aku nak, sangat sangat best harga tu.

ada satu veil tu, cantik dan kemas gila beads dia. worth rm100. macam terkejut sebab ingat more than that. pastu terus aku ubah fikiran nk veil. kan aku tak mau pakai veil. eena asmida tau.

eh sebenarnya beberapa hari sebelum tu mcm nk diy sendiri veil. nk ada 3d flowers, pearl. then bila kakak ni cakap dia boleh buatkan, dengan budget yg aku nak, teruslah order sekali...

boleh tak nk rahsia dulu nama kakak ni....??

sebab 2may nanti baru nk first fitting kan, sekali hasil tak seperti yg dirancang. malu jeee kan...

so lepas fitting nanti, hasil dia cantik, baru aku reveal ehhhh...

tp kalau nk tau jugak, pm aku kt facebook atau email jeee....insyaAllah, nanti aku bagitau...okaylah utk orang melaka atau muar yg nk cari tukang buat baju kan.

bukan apa, baju dah mahal, kena lah hantar kt orang yg betul betul boleh jahit. bukan main taram jeee. sayang kotttt.....

okay, doa doa baju aku cantik!!!!!

2 comments:

Wahyu said...

dear,

if u dont mind boleh i tahu saper designer yg u tempah baju nikah tu?..i tgh cr designer utk bj nikah ni. TQ

puteri279 said...

assalam...sy pn duk tgh cr desinger nie...leh bgtau lokasi?tq

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails