:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, March 31, 2011

sijil kursus kahwin hilang lagi.........!!

hello hello

yaaaa betul.. dan ini untuk kali kedua tau tak...tension lak ai....sebelum ni tak teringat pulak nk cari..

hari tu hilang, dapat jumpa. dia menyorok kt bawah laci. aku tanya mak, mak kata aku dah ambik fail tu bawak masuk bilik. cari kt bilik takde pulak. padahal bilik aku mana ada almari ke laci yg rumit rumit nk bukak kan....haisshhhh.....

tension tau nk mencari benda tu. kalau cari handphone takpe lagi. boleh misscall. =P

semalam dah cari kt bawah katil mak. banyak habuk pun, aku gigihkan hati mencari. tapi takde.....

dalam hati ingat kena kursus lagi sekali kan....tapi rupanya sangkaan ku meleset sama sekali....

kalau korang sama macam aku, boleh ambil balik salinan sijil tu kt organizer kursus kahwin tu.

contoh macam aku, aku buat kt MAIM BENTARA, melaka. anak syarikat Majlis Agama Islam Melaka (MAIM). maim bentara ni memang organize kursus kahwin ye.

ni alamat [dari sini]

MAIM BENTARA SDN.BHD.
TINGKAT 1 KOPLEKS AL AZIM
JLN BUKIT PALAH1. (Urusetia kursus ini adalah MAIM Bentara Sdn. Bhd. dipantau oleh JAIM)
75150 MELAKA
TEL: 06 2829360 FAKS: 06 2815637

waktu operasi: Isnin - Jumaat [8.00 pagi - 5.00 petang]


sila call dan tanya prosedur ambil balik salinan sijil.


aku dah call. dia suruh datang ke pejabat dan collect. dan dikenakan penalty.


tapi apa apa pun, kena cari jugak dulu. kalau tak jumpa, baru tunjuk muka kt maim bentara...

okay.

2 comments:

Juz Call Me Sharz said...

macam mane la boley hilang...etty nebes sgt nak kawin kot...

yangkehilangansijiljuga said...

bapa inggit penalty tu? saya pun hilang jugak la.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails