:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, March 31, 2011

kad kahwin episod 2

hello hello


oh okay, hari tu consider episod 1.

esok najib kena pergi seremban, tengok artwork.

tadi siang siang dah bagitau ''by, esok jangan lupa pergi tengok kad kahwin''

''iya ingat. lagipun orang orang tu dah call i tadi''

wahhhh pantas!!!!! punctual...dijanjikan hari jumaat, sebelum jumaat dah buat reminder. positif!

''okay, esok jangan lupa mms i gambar kad eh. i tak sabar nk tengok''


lega? tak berapa lah. kalau dah tengok depan mata sendiri, baru lega.


tapi tak berapa nk gembira jugaklah. esok dan sabtu najib kena outstation. tak jauh pun, masih dalam negeri 9. tapi macam tak best je kalau dia kena kerja luar. macam memang kena kerja luar!!! macam jauh jeeeeee.....

lagi lagi, bila bila dalam bulan april ni, dia dah kena pergi BTN. 2 minggu pulak tu....alahai.....sedih jeeee....lama kot...arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh......tasuketasuke....


takpelah yang, i doakan u menang acara memanah tu yeeee.....

1 comment:

Dia.Honey said...

heheheh oklah tu outstation dekat...kene mcm ai........sebulan sekali nak jumpa pun belum tentu...huhuhuhu......

nnt jgn lupa post gambar kad ek ek ek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails