:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, March 1, 2011

tiffany blue untuk baju nikah.

hello hello


[entry cari baju]


mencari baju nikah. konon konon nk survey. tp bila keluar dengan najib, takde istilah survey. kena beli. ada duit takde duit, belakang kira...

kan kitaorang setuju nk pakai tiffany blue [akan disebut TF selepas ini]. tp kt jakel tu takde TF. ke aku yg rabun tak reti nk tengok the real TF? haha.


SA yg sabar melayan kami. terima kasih kak asmah.
* kak asma tengah lipat kain baju melayu untuk najib...so flowwy...


ada yg betul betul cantik corak dan beading dia, tp tak cukup pulak 2.5 meter. ada yg corak lain. harga pun murah. tp perlu ke 4m sekali untuk kain?? *sebenarnya sakit jiwa tak berjaya sessi tawar menawar.


ni tangkap dengan flash.


ni takde flash.


agak agak sama tak dengan warna baju elyana ni???? kata dapat inspirasi dari baju dia kan.....


bolehlah ettyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.....kang kalau takde, sentap terusss.!!



minggu ni dah boleh hantar kt tailor....weeeeee....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails