:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, April 17, 2010

achik spin...al fatihah. [pernah minat dia dulu]

hello hello


aku pernah kot minat kt dia. zaman dolu dolu. dalam usia belum matang 13 -15 tahun. gila dengar lagu mengusung rindu. in fact, sampai sekarang lagu tu masih jadi lagu kegemaran. kalau bukak youtube, siap boleh hafal.

berduet dengan sorang pompuan ni. lagu first dorang, aku gila. tp aku tetap gilakan dia sorang. bukan partner dia. gosip gosip yg dorang bercinta, aku tak sokong kot. hahaha.
okay tu cerita lain.

tapi....sekarang dia dah takde...sob sob sob.

al-fatihah.

aku cakap1: jap g tetap jugak nk nyanyi lagu mengusung rindu.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails