:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, April 11, 2010

harap tak muak cerita tentang ini.

hello hello


aku bercuti kt perak. 3 hari kt perak betul betul rindu kt anak anak ni. haish, tak boleh berenggang lah. kat rumah yana pun ada kucing gak, tp bau tak sama! haha.


sama sama tidur atas sofa. kalau sekor tidur situ, sekor lagi ikut sama. tidur mesti nk sebelah menyebelah. haih, adik beradik betul.

dah kena kacau, mell tidur situ pulak. tp adik maintain. dia bukan kisah pun kalau kena kacau. lainlah si mell, pantang. mesti nk beralih tak bagi orang kacau. huh, sombong betul.

kena kacau lagi, mengalih ke atas meja jauh dari tempat aku duduk. dia tau agaknya takkan aku nk pusing pusing kacau dia kan. pandai pandai. terbongkang kt situ.

actually, dorang tido kt mana aku tak tahu. rumah ni kecik je, tp mesti hilang!

mak kata tido kt belakang cabinet tv. tempat berhabuk tu yg dia suka. aku cium kang, terbersin bersin aku. orang tengok ingat aku alergy dengan bulu kucing, tapi yg sebenarnya, habuk penuh kt bulu dorang. aish....

pokok atas meja tu, pokok pegaga. sengaja bela dalam rumah buat dia gigit gigit. dah habis dah bunga mak aku dikerjakan mell. nk pergi petshop beli rumput tu, tak terbeli aku. siap masuk dalam mimpi tau.

alahaaaaaiiii. macam mengidam pulak.

bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails