:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, April 23, 2010

bila anak sakit.

hello hello

tengah risau dan susah hati. si adik demam dan kaki nya tempang. tiba tiba demam, risau jugak.
kaki tempang pulak, takde idea kenapa jadi macam tu. padahal bukan keluar rumah pun.

dah 2 hari ni, makan kena bersuap kena belai perlahan lahan.
asyik nk tidur je sampai si boboy rasa bosan. ada kakak, tak mau bermain dengan dia. ada abang, demam sakit pulak. dia pun terus mengiau, tak henti henti. adeh pening aku.

nk makan ke sayang? tu byk makanan dlm bekas tu, kenapa tak habiskan??
nk ikan mentah ke? no no no, makanan itu diharamkan di rumah ini.
kamu kena makan yg mahal ni. penat keluar duit tau.
hahahahahahhaha. bila anak anak degil tak mau makan, harus diungkit.

anak anak macam tak suka betul pada smartheart dan pro diet tu. aish...emak mu ini tidak mampu lagi nk beli royal canin dan iams sayang sayangku....sedih betul!
tp....kena jugak beli sebungkus iams. mana tau tiba tiba selera datang balik.

erm, rasa macam nk beli ikan kembung, rebus. hancurkan.

tapi, rasa macam tak sanggup nk biarkan bau poooo pooo semerbak kt rumah ni.

itu jelah nk taip. takde idea lah. anak sakit ni.


bubye pengantin~to~be - take care!

3 comments:

sI tEDI said...

kdg2 dia terjun dr tempat tinggi.

budak2 aku suak terjun dr bumbung kereta ke bawah :)

e.t.t.y said...

tu lah, rasanya terjun dari rak rak kot.

Anonymous said...

Yes, correctly.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails