:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, April 13, 2010

hadiah dari sabah!

hello hello


dapat gak mutiara. tp bukan mutiara asli laut dalam seperti yg diminta itu hari.


takpe. ini pun dah cukup gembira sangat sangat. at least ingat kan. cuma aku je, kalau g mana mana, tak ingat dia. hahahaha. eh, ingat lah. cuma tak ingat nk bagi hadiah je. cuba kalau dia lupa nk belikan aku apa apa, mau aku merajuk patblas hari turut turut. haha.


baru je dapat ni. semalam. jumpa pun kejap je. sebab timing tak betul. ada orang order brownies last minute, kenalah aku hadap brownies tu kan. takkan aku nk keluar. tak sempat nk masak, nk letak choc ganache lagi.
alhamdulillah, rezeki tu ada walau lambat.

orang orang melaka yg nk order brownies, contact lah aku ye. tp sebaiknya sehari atau dua hari hari sebelum nk makan, order. aku tak mau jadi macam semalam. berapa jam je aku terkejar kejar nk siapkan 2 bijik tu. fuhhhhhhhhhh.....

aku cakap1: baru nk sediakan entry khas untuk brownies. tunggu jap eh.


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails