:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, April 21, 2010

entry dari mellinda

hello hello

apa khabar semua reader[s] mummy?? kami di sini baik baik je. ada yg makin sihat, ada yg makin gemuk, makin kurus...semualah ada.

yg makin emo pun ada tau uols...

ishhh adik. diamlah!
semua dah tau kan, kami berdua dah ada adik baru. nama dia boboy. dia ni macam pemalas je. kalau dia poo pooo, dia tak mau kambus pun pooo dia tau. mummy yg kena kambus. pastu pagi tadi, dia kencing tau kt atas tilam nenek. mummy jugak yg kena basuh tilam tu.

alaaaa kak mell, dia kn kecik lagi. dia belum serasi lagi lah dengan litter box tu.

yelah tu.

nanti nanti dia okaylah tu. mummy tak marah pun kt dia tau. tau lah kakak tu emo, touching.

sadap uuuuuu....
okay semua. mummy kata dia penat harini sebab angkat tilam toto kena kencing dak boboy tadi. so sebagai anak sulung, mummy minta saya buat entry on behalf kan mummy. adik, ko duduk diam diam kt situ. pergi keringkan bulu. td menggelupur masa mandi.

eleh, cakap org. tunggulah bila turn kakak mandi pulak. dah sebulan kakak tak mandi tau. ikut ikut, esok awk punya turn lah. kami berdua dah mandi dah....wek wek...larikkkkksssss.


si kecik ni dah pandai nk cakar kt sini. harapnya janganlah dia ikut perangai kami yg suka cakar kt sofa nenek.
oh ye, yg pencakar tu, saya yg punya. tp sejak ada adik, jarang pulak saya nk cakar kt situ. cakar kt sofa lagi syok kotttt. hahaha.


semalam nenek ada beli litter box baru. mummy suruh beli yg sederhana je. sebab kalau besar sangat, banyak pulak nk letak pasir * pss mummy kedekut pasir.
tp saya tengok, macam tak muat je 3 ekor buang kt situ.
tengok tu, budak kecik tu berak kt litter box saya!!!!!!


masih lagi di parti buih! tp saya tak layan permainan budak budak bawah umur ni. saya jadi pemerhati bebas je.


eh eh budak kecik ni. siap kembang kembang ekor apahal?? nk cari gaduh ke??? saya relax je kt tepi tu tau...entah bila saya nk kamcing dengan dia tak tau lah.


ni rumah baru kami!!!! td mummy buatkan. hoh, buatan tangan tu. mummy kata, dari buang, baik buat sesuatu dengan kerusi tu. jadi, terhasil lah ini.
itu si adik, jangan confused! dia baru lepas mandi. baru lepas menggelupur katanya. hahaha.
mummy kata, dia curahkan je air. takde nk bilas pegang pegang, sebab mummy fobia. dulu, adik gigit ibu jari mummy. sampai ke tulang luka tu sebab lambat sangat baiknya.
kalau tak dipegang, si adik ni diam je.


haaa, nenek curious. dia ni sakit ke? asal diam je. ke macam kami jugak. siang tidur, malam baru nk aktif. hehe.


ehh, dah tidur dah si adik ni??? td memekak je. ooo, memang habit dia eh. lepas mandi, terus tidur. masa dia kecik kecik lagilah teruk, bulu belum kering, dia dah terawang awangan!
sejak adik dapat adik baru ni, nampak dia dah besar. haha. tengok tu panjang nya badan dia kan? hehe.


okaylah. babai. mummy dah bangun.


love - mellinda binti etty


bubye pengantin~to~be - take care!

4 comments:

sI tEDI said...

x menahan betul binti etty.

ekekekeke..
yelah.. adik dengan boboy mcm adik beradik! he he he

e.t.t.y said...

yelah. takde bapak. terpaksa binti kan etty.

Papa meow said...

hehehe...

ska btl tgk cumel meneran kt bekas pasir , npk kiut hahaha...

kt umah ni guna pasir sungai je, sbb banyak pasir semulajadi. X yah beli hehe...jimat.

Npk header nasi lemak kt atas tu mcm mengidam pulak hahaha...ada petua x nk menyedapkan sambal dia?
share sket.

etty said...

papa meow - atenye, dah rumah dekat ng sungai, gunakanlah apa yg ada kan. hehe. untung betul.
mak kata, letak gula melaka, gula putih, kasi pedas dia seimbang.
mengidam ke? meh lah cuti cuti melaka!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails