:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, July 15, 2011

rainy day.

hello hello


sejuk................................................!!


hujan syok betul hujan ni.....bestnya jadi kucing, tido je kt rumah hujan hujan ni......

apalah dorang tengah buat sekarang ni eh. kt mana dorang tido eh.....

atas almari???
tak mungkin sebab situ sejuk, mesti gigil gigil nanti.

bawah sofa???
situ gelap, tp sejuk....

sofa baru???
tak boleh, nanti kena sebat. plastik belum tanggal lagi.

bilik aku???
tak mungkin, dah bertutup sepanjang masa je sekarang.


haaaaaaaaaaaaaaaa.....tingggggggggggggggg!!!

mesti kt rak baju bilik mak!!!!

aku dah agak dah. situ je tempat yg panas dan baek punya!

hai lah miau...rindu kt korang sekarang ni....



ini mamell gedikkkkk....


ini dadik lambong! haha.....


si buncit ni kan...kalau baring memang badan dia je lebih.


golek kiri, golek kanan....ah sedapnya berbaring.........


mana kaboy????


dia menjadi semakin emo sekarang, dan kuat melawan. orang lawan sepatah, dia lawan berpatah patah.....ngade ngade je lebih......


esok please hujan....


* dah lama tak bangun tido lambat lepas kahwin ni..............uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa....i miss the moment being miss etty.......

siap bold huruf besar apahal???

2 comments:

meowwmania said...

aloloo lindunya dgn budak bertiga nih...

Reen Tart Nenas said...

hehehe dah kawen nie pun, kenkdg saye bangun lambat gak :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails