:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, July 25, 2011

review :: hantaran dari suami kepada isteri

hello hello

lamanya tersimpan dalam draft entry ni. okay, aku publish harini eh.....



cincin batal air sembahyang.

hari ke3 selepas bernikah. inai pekat lagi. ni time nk pergi buat passport kt melaka.

hantaran aku pada najib, tema yg aku pilih adalah modern chic. haha, sesuka hati je tambah chic tu. tp modern betul. maksudnya, aku tak mau macam oldies corak dia. nk modern modern je. untuk hantaran belah najib, aku tak sentuh pun. its all up to him @ his family.

tp agak bertuah jugaklah, hantaran belah najib, busu dia tolong. *busu makcik yg kt singapore tu.

what can i said, gojes amat. overshadow hantaran aku. ish ish ish......

mau tak gojes, yg gubah ni semua adalah salah sorang saudara najib yg kt singapore tu. dia ni ada butik pengantin kt sana. masa aku pergi singapore haritu, sempat singgah butik dia. mak aih, cantik cantik okay....semua DIY. dan semua material beli kt SSF KL! yes, aunty ayu beli materials kt KL which is mestilah heaven kan bila convert currency dollar sing to RM. heaven heaven!!
according to aunty ayu, dia even terima tempahan dari Malaysian tau, bukan Singaporean semata mata. dorang sanggup bayar mahal kt aunty ayu. no wonder, hasil tangan aunty ayu memang meletopssss!


okay, hantaran kami 7 berbalas 9. simple je. takde yg pelik pelik, gadget gadget. mana yg sempat beli je.


kain sepersalinan.

in fact, kain ni sedondon dengan baju untuk inlaws masa reception tampin. so aku akan pakai ni masa 1st raya. najib kata simboliknya adalah, tanda sebagai ''welcome to our family'' gitttuuuu.....



perfume set yg awal awal lagi kami dah beli masa krismas tak silap. hehe.



handbag & jam tangan.

niat di hati nk coach tak kesampaian, lalu mendapat carlo rino yg cantik. * at least pada mata aku.


sebenarnya, jam kami ni couple watch. tak beli pun designer's watch. ni betul betul watch maker brand. apa ntah brand ni.
beli kt kedai jam biasa biasa je. murah tak murah sangatlah, tp dapat diskaun....tu yg penting.....



sejadah ni pun, kami beli sedondon. so bila nk solat berjemaah tu, pakai sejadah yg sama. comel kt situ. * at least pada mata aku. hahahhahahaahha....beli kt kedai biasa biasa je. tp.....sejadah pun mahal kot....huk huk huk....



aaaaa coklat ni kan.....adalah sorang kawan MIL tu, dia memang penggubah hantaran. dia tanya najib ''apa nama tunang ko tu?'' ''etty''. pastu dia tanya maksud nama aku pulak ''cahaya rumahku''....lantas makcik tu terus buat bentuk rumah sebagai simbolik nama aku. boleh??? tp sebenarnya masa makcik tu tengah gubah ni, aku dok sebelah dia tengok apa dia buat. tp masa tu tak terfikir pun simbolik semua tu. hahahahahah.....


kek. ni rasanya ada makcik najib yg sponsor.

at least ada jugak ole ole yg aku bekalkan untuk officemate aku.....


yg tiada dalam gambar:


telekung - beli kt one the deretan kedai kt jalan hang tuah. aku memang beli yg plain putih. takde warna lain. sedangkan najib nk belikan aku yg berwarna warna tu. sorry, aku tak minat. at last, najib pasrah.....haha.....

buah buahan - pun one of the relative yg sponsored. yeay...ada strawberry tp tak sempat makan. anggur yg gemuk gemuk pun tak sempat rasa.

coklat versi 2 - aku dapat 2 dulang coklat. haha......

sirih junjung - besar punyaaaaaaa........................bunga rose yg ada tu, aku buat jadi handbouquet yg cenonet. hihi....


okay tu je. bersambung hantaran dari isteri kepada suami pula.....

4 comments:

~ NANA ~ said...

lawa cincin :)

Aty Fared said...

cantiknyer cincin...!!!

OmmaHussein said...

cincin sangat cantik...

e.t.t.y said...

wow, semua puji cincin cantik. hehe. terima kasih....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails