:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, July 21, 2011

suami sakit, isteri risau.

hello hello

semalam, kami ke seremban. aku ada ujian penilaian gomen. * tak mau cite pasal ujian tu, buat aku sakit hati je sebab lembab bab isu semasa malaysia! turutan agong pun failed!

bila nk balik tu, suami mengadu sakit belakang datang balik. lagi lagi lepas dia singgah surau solat maghrib. suami cakap, masa tengah amik wudu' tergeliat sampai berbunyi.

sampai lah malam mengadu sakit sakit, ish ish....sakit lah...sakit lah.....

aaaa kesian betul. sempat singgah mydin, beli 2 botol minyak panas cap patani.

malam tu, jadi embah ketari lah aku. ngeh ngeh ngeh.

la ni, suami dah ke mahkota hospital. nk check apa yang patut. hai lah......jgnlah apa apa buruk berlaku....

tu lah kan, muda muda dah sakit pinggang. sakit sekarang bukan kira tua muda.

baik lah korang minum susu ke, amik supplement ke untuk tubuh badan tu. badan nk pakai lama.......

berdebar debar aku tunggu keputusan doktor.......


yaAllah, kau lindungilah suamiku.......kurangkanlah kesakitannya yaAllah......permudahkan segala urusan kami......



update: suami ku warded..........khamis 21 julai 2011 4.45 pm......sob sob sob...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails