:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, July 14, 2011

review :: tetamu blogger ~ betul-betul menggamit memori ni....

hello hello

tengah blogwalking, tiba tiba ternampak gambar ni dekat blog cik ME kesayangan. hati berdebar debar *ewaaahhh.....
macam ku kenal je background gambar tu....tapi.................



terus klik, and yes....gamitan memori....ah rindu......!



rindu pada suami. *opkos!
rindu nk jadi pengantin balik. * gila kuasa
rindu tarikh 3 & 4 jun 2011. * nk ulang balik boleh tak???
rindu nk bersanding atas pelamin cantik tu. *berbaloi bayar mahal-mahal, berjam aku duduk situ. ada hikmah juga hujan lebat hari tu.
rindu moment tu. rindu rindu rindu!



dan



rindu pada budak comot bertiga ni.....


tu kt belakang, aku tengah potong kek!! tau tak aku tengah craving kek orang kawin!!


dari kiri cepat jalan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! * dulu aku komander pbsm leee....haha...


cik marie, cik chika, cik mm.......


tau tak, itulah first time kami berjumpa. tapi masyaAllah, bercakap tak henti henti. ada je. kalau korang, dengan orang lain yg baru jumpa, kira first time jumpalah kan, ada ke tanya ''eh make up kita okay tak wey????''

hahahahahha...

tapi itulah kami....baru jumpa ni, havoc kemain. tetamu pun kurang, sebab semua dah balik, jadi ada masa kami berborak. siapa eh cakap hari tu, cik ME tak silap ''ada hikmah jugak kan datang lambat, boleh berborak dengan mak etty''
haha korang ingat korang anak menakan mak etty ke panggil camtu??? i muda lagi uolsss....haha.....
* dorang je yg pangil aku mak etty.

memang banyak hikmah pun. sepuas-puasnya dorang, dengan aku aku sekali bergambar kt pelamin. tp tu lah, dorang tak dapatlah tengok aku berarak & bersanding kan....* group kak tedi, kak tuah menyaksikan detik itu.

ME sempat tanya aku ''thaqif mana?''
urm, kalau thaqif tak balik lagi, bolehlah dorang jumpa thaqif kesayangan mak etty tu kan....

actually, serius sampai sekarang tak percaya kawan kawan blog datang majlis hari tu. terharu sampai sekarang. bila tengok hadiah, wish card, pun sama.....yelah, jemput pun kt fb je. takde formal card. tapi seronok gila bila aku kt luar, tiba tiba ternampak muka cik MM senyum. dalam hati terdetik ''macam MM je....''. sekali betul.........!! ah excited kemain. terus bagitau najib ''tu kawan blog i datang''. dia pun mesti pelik, wah bini aku blogger terkenal ke sampai ramai betul datang ni. hahahahahhahahha.....


sebenarnya memang nk buat review pasal blogger yg datang hari tu. tp gambar dari op takde pun aku tengok hari tu....ada pun gambar dari camera dorang yg dorang tag kt facebook. insyaAllah, nanti aku buat satu lagi review. untuk trip kak tedi, kak tuah pulak.....



anyway, terima kasih korang....love love love love......terima kasih bagi hadiah yg best. hadiah MM kita dah guna. yang lain, simpan lagi untuk rumah sendiri. *berangan


insyaAllah, turn korang karang kitaorang akan pergi. kalau ada kelapangan.....


terima kasih cik ME untuk gambar.......love u....!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails