:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, July 27, 2011

cartoon's idea

hello hello

ahhhh cantik gilaaaa.....!!!

kenapa aku tak jumpa ni sebelum aku kahwin dulu????????? aaaaa histeria kejap...

cartoon ni sangatlah superb okay....cun cun pulak tu. boleh digunakan untuk:

1. thank you tag [tq tag]
2. customized goodies bag [hantar gambar ni kt vendor printing goodies bag]
3. wedding invitation [kad kahwin}
4. centerpiece [hiasan atas meja tetamu tu]
5. welcome board [instead of letak gambar pre wedding]
6. guest book [memang comel gila kalau letak cartoon tu]
7. candy buffet board [candy buffet yg sangat IN hottttt sekarang]


selain dari wedding, boleh juga digunakan ketika:

1. majlis akikah, cukur jambul atau majlis kesyukuran
2. bertunang
3. bachelor / bachelorette party
4. birthday party

ahh macam macam lagi lah. korang kn kreatif metip!

semua gambar adalah kredit kepada tuan punya blog The Dollydle's Cottage. sorry tuan blog, dah publish entry baru mintak izin amik gambar. gambar comel tu buat saya tak tahan lagi...... =)






kalau berminat, boleh pergi buat tempahan kt blog tu. LINK DI SINI


harga, murah murah je.....dan pastinya berbaloi dan korang puas hati...........


eh, aku tidak dibayar untuk iklan ni. aku cuma tak mau korang menyesal macam aku sebab tak jumpa blog ni sebelum aku kahwin.....


kenyit kenyit mata - takde sapa nk belanja aku ke????



CEPAT CEPAT............!!!!

7 comments:

meowwmania said...

larr...nape mak etty tak tanya kita, kita dah lama tau taw

e.t.t.y said...

aaaaaa....mm kenapa tak letak dlm blog??? cepat banjeer kita...

meowwmania said...

he'ehh...tetiba je kena blanja dia, sabo jelah ahahahaha...

tulah len kali tnya la kite, mentanglah kite lom tawin sobs sobs...

e.t.t.y said...

ah tak kira...nk mm banjer kita gak......

Dolmar Desserts said...

Thanks for featuring my blog here, sis :)

Unknown said...

comelnya !!!! nora wat dgn sya :)

e.t.t.y said...

Amar Amirah -hai girl. sorry tau, dah publish baru mintak izin. hihi...good luck!

nora - buat jgn tak buat. kang menyesal cam kita...!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails