:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, July 28, 2011

review :: DIY guest book props.

hello hello

props ada lah fully DIY. yeah babeh yeah.....!!

google, print, potong dan lekat.

aku gunakan kain felf yg aku beli kat daiso. * semua orang tau daiso tu kot....

atas bantuan adik aku si wanie tu, siap benda ni sebelum majlis...kalau nk harapkan aku sorang, tak jalan kot. haha.


antaranya....


asmida & eena the bff.....


along & syam the bro in laws


the bride of the day.


chika & ME the sayangs meoww blogger. * mengelat ye Meowwmania???


gambar dorang memang banyak, tp aku upload sikit jelah ye...meowwmania nya mana???


the mother in law...


new family members


chika.....omg, sangat maskulin lah ini gambar.....


ME....auwwwww....angelina jolie nya dia....while cik chika tengah tulis guestbook!


and last, the bride again....


so far, ramai kawan kawan dan family in laws yg guna props ni. pelik, kenapa family aku takde pun guna ni. padahal semua tau kot ada props ni.......haha.....

so kaylah. its not a big deal pun....

cuma aku ralat, gambar kami suami isteri takde pegang props ni....sebab boleh jadi idea kot untuk outdoor kan..hai la....


aku tak boleh janji nk beri korang link gambar gambar misau, janggut tu semua. sebab tak ingat save kt mana. kalau ada, aku boleh tolong.


btw, props tu ada lagi. terfikir nk give away ke simpan je eh......urm.....................................ada ke orang yang nak????

4 comments:

Unknown said...

buat giveaway je.mst ade yg mahu..hihi

~ NANA ~ said...

comey2 :)

i hari tu pakai props camni masa bridal shower...last2 ntah kat mana hilang semua tu...hihi

meowwmania said...

hehe...teringat balik peristiwa tu :)

e.t.t.y said...

yUmIe - yeke ada orang nk? tu lah tngah fikirkan jugak...

nana - samalah. benda tu ada kt rumah, cuma tak tau simpan mana skrg. hehe...

mm - mana gambar u??? ngelat betul kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails