:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, July 27, 2011

menu untuk sihat dan kurus dari quaker oats

hello hello



last week kan suami tercinta masuk ward. 5 hari jugaklah kena tahan dalam tu. suami ada masalah dengan tulang belakang. * jangan risau, not so serious.

so doctor advised untuk kurangkan berat badan. sebab takut, berat sekarang ni, tak boleh menampung badan dan tulang.

doctor siap seloroh lagi ''makan capati je sebab tun mahathir pun amalkan makan capati, that y dalam umur sekarang, he still energetic, sihat''
yelah, selain dari sakit jantung, tun M sihat je kan. * if im not mistaken lah sakit jantung sebab selalu kt berita ada pasal dia masuk IJN. correct me kalau salah infos.

aku pun seloroh gak ''pasni i kena gugel lah cara cara buat capati''


kenapa capati? baca SINI.


aku dah gugel pun. tinggal nk cari tepung atta tu je. hehe.


dan satu malam aku bagitau suami ''lepas ni, i kena control u makan. u kena makan oat jelah sayang''. mestilah suami tak boleh terima kalau kena makan oat.

tapi!!!!! tinggggggggggggg!!!

dapat newletter dari quaker oats lah td babe....menu menu sepanjang ramadhan menggunakan quaker oats. haha lebiu lah quaker oats.


* aku memang suka makan oat. lagi lagi masa on diet nk kahwin dulu. berkilo kilo aku beli oat.

okay mari kita tengok apa menu yg mungkin menjadi kegemaran suami yg boleh kita tambah quaker oats sebagai usaha nk kuruskan badan suami.....








perghhhhh tidakkah ianya nampak menyelerakan?????

bukan setakat sihat, silap silap boleh kurus.....!

tak caya cakap aku eh??? nanti aku share cara aku kurus dan nampak menawan. next entry okay....


oh ya, ini pun boleh buat dessert untuk berbuka puasa, open house....aaahhh tempting!!!

mesti cuba untuk pikat hati family in laws......



Pai Mini Epal Oat Quaker



okay uols....selamat mencuba.....




3 comments:

Cik Amni said...

akak, makan vigin coconut oil akak.. lelaki popuan boleh makan... akak boleh search kat sini...

www.catalyst2u.net

semoga berjaya untuk akak dan hubby...=)

Unknown said...

alamak.saya lapar la ahhahaha :p

e.t.t.y said...

Amni - amni agent ke? mmg tengah cari pun benda tu.

nora - haip, kena diet...nk tambah cun tak??? =P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails