:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, July 24, 2011

review :: cheque mas kahwin

hello hello



FYI, mas kahwin negeri melaka kalau tak silap aku hanyalah RM40.

tapi pendapat aku, apa lah yg boleh kita beli dengan RM40 tu kan. hantaran yg ribu ribu untuk kegunaan kenduri, tak salah kalau bagi lebih sikit pada pengantin perempuan untuk mas kahwin.

najib bagi aku mas kahwin sejumlah...........yg boleh aku tukarkan dengan gelang emas. tp emas skrg dah mahal, so tambah lagi duit sikit. alhamdulillah. lagipun mak kata aku ni tak pernah beremas. so aku demand dari segi mas kahwin. sebab belanja kahwin, aku tak demand. najib nk bagi berapa, aku terima.

najib tak bagi cash. dia buat cheque.

prosedur buat cheque tu, najib kata:

1. pergi bank dan isi borang nk buat draft cheque * kalau tak silap aku nama cheque tu.

2. pergi kaunter dan tunggu siap cheque tu.

3. cash bagi masa kt kaunter


dan najib tempah sekali frame yg elok nk letak cheque tu.


sebelum akad nikah, tok imam and the gangs nk tengok cheque tu.


sebelum salam suami, tok imam suh buat dialog. siyes dah lupa dialog tu. tp malu kot nk menyebut.....lantas tertawa bersama di atas pelamin. hahahahah...* booo...



terima kasih suamiku..............................................................



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails