:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, July 11, 2011

terperanjat gegurl.

hello hello

* memang takde kaitan dengan tajuk. aku main hentam je tajuk tu.

serius rasa tak sedap badan ni. badan masuk angin. sebab td tak makan sarapan. sob sob sob...

tak mau berharap sangat. takut false alarm macam hari tu.

hati pun berbelah bagi.

nk beli ke tak...

nk beli ke tak...

nk beli ke tak...


sebab takut kecewa macam hari tu.......

rasa nk cerita kt najib....tp takut dia kecewa jugak. so better pendam sendiri......


arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.....

* jerit sampai tergigit lidah. aouch.

3 comments:

meowwmania said...

mak etty beli jelah senyap senyap kalau positif br bagitau kat pak ajib, amacam ;)

Rosmawati Yusof said...

Ish, ish... jgn pendam. Suka duka kongsikan bersama...

~ NANA ~ said...

hihi i dah takmo beli...hari tu test HAMPA! hahaha...

so bia je tunggu kalo tak period2 jugak, br jumpa doc :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails