:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 4, 2010

versi aku. kucing dalam giant.

hello hello


[auto publish entry]


wooohooooo...sebenarnya dah lama dah entry ni. tp save dalam draft. check check tadi, baru ingat. hehe.

sebenarnya, korang mesti pernah terbaca dalam blog cik tedi. pasal kucing dibuang dalam giant bachang. kan?

satu hari tu, aku dengan yaya pergi sini. cari pasir kucing. lepas tu, dekat je dengan area kucing kucing tu, aku ternampak ada perangkap tikus tapi versi besar. lepas tu, terus teringat entry cik tedi tu. [erm, nk tengok entry dia, korang carilah sendiri ye. hehe]




agaknya, giant tak jumpa lagi kot kucing tu. tu yang diaorang pasang perangkap.
sebabnya, kucing tu dah jadi tupai yg menebuk kelapa. haha. kn ada perumpamaan, kelapa yg sudah ditebuk tupai. tapi dalam hal ni, smartheart yang telah ditebuk kucing. hehe.

bijak betul orang yg buang kucing tu. buang dalam giant. so that kucing tu boleh cari makan. jangan main main, walaupun dalam plastik yg telah diseal, kucing dapat tahu tau tu makanan dia. macam kucing aku, asal beli makanan baru, tak sempat buka dah dicium cium.

tapi risau jugak, apa lah nasib si kucing tu kan. moga baik baik je.


siap umpan dengan ikan. nk ke kucing tu makan ikan setelah berhari hari makan smartheart??? kucing aku dah biasa makan biskut, aku bagi ikan goreng, amik bau je. pastu blah. tak tahulah cara ni berhasil ke tak.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails