:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, August 13, 2010

jumaat beb! jumaat......

hello hello


[auto publish entry]




yeayy..............jumaat tiba lagi. hujung minggu tido puas puas. bangun bila waktu berbuka, kena lempang sedas dengan mak. haahhaahahhahahahahha.


selamat berhujung minggu. selamat berbuka puasa.



aku cakap: serius aku tak perasan sangat memek muka adik dalam gambar ni. bila aku edit, baru aku tau, sangat comel. kelakar.

2 comments:

meowwmania said...

nampak hampa sgt muka si adik tu!

ko jgn la kecewakan etty hahaha...

e.t.t.y said...

hahahahaah. tengokla dulu. lari....!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails