:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, August 14, 2010

sakit gigi, rasa nk hentak kepala kt spongebob!

hello hello


wa wa wa waaaaa....sakit gigi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kalau gigi ni berlubang ke, rosak ke, boleh terima lagi. ni tak. gigi bongsu, tp tak tumbuh habis lagi. adoyai, bila lah kau nk tumbuh habis ni gigi ku sayang??? selalu aku sakit, sehari dua je. ni tak. berhari hari dah ni. adessssssssssssssssssssssss....

bila berbuka, makanan yg mak masak sedap tu pun jadi tak sedap. nk kunyah pun rasa lemau je. kena telan terus. adeh, hilang nikmat makan aku sekejap.

mak aku cadangkan, cabut je gigi tu. najib pun sama. takut owh nk pergi jumpa dentist

kali terakhir aku jumpa dentist, form 5. haha. bayangkan berapa lama dah aku tak pergi. saranan jumpa dentist sekurang kurangnya 2 kali setahun tu, aku buat tak endah je.

ish, kalau aku pergi nanti, sekali dentist kata ''gigi awak semua teruk ni, kena cabut semua ni'' haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mati...................!!

susahlah. office aku, belum confirm, unpaid leave. dah confirm 6 blan baru entitle dapat annual leave. aishh, kt office lama, seminggu masuk kerja pun dah entitle apply leave. susahlah kalau aku nk pergi dentist sekarang. kena tunggu raya kot sebab cuti raya panjang. tu pun tak tentu lagi.

aish, kalau lama lagi tahan, lama lagi lah sakit ni...kang silap silap berjangkit ke belah kiri pulak. tp so far, belum lagi ada darah atau nanah.

camne korang. ada pengalaman yg sama?? share lah kalau ada.

2 comments:

meowwmania said...

sama lar...payah benor nak tumbuh asik sakit ilang sakit ilang tumbuhnya tak jugak haihh..

eloknya mmg kena cabut tuu..etty cabut la dulu ti ai follow huhuu

e.t.t.y said...

amboi amboi...aunty lah dulu...kang mummy mell ikut. hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails