:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 10, 2010

khas utk seseorang. tu pun kalau dia baca lah!

hello hello


[auto publish entry]



tukarlah lirik wife tu pada husband ke, boyfriend ke. hehe.

tapi lagu ni memang best sangat sangat. suara jantan habesssss..


najib -----> ntahlah, i tak tahu nk cakap apa. semoga Allah merencanakan sesuatu yg baik, yg manis untuk kita hingga akhir nanti. walaupun permulaan kita pahit, semoga ada yg manis di penghujungnya....thats it.


thanks fara, faham aku. dengar apa yg aku ngarutkan hari tu. love u!

3 comments:

meowwmania said...

ehem ehemm..

utk kitew kew? ahaks~

Farfar said...

love u too...
ada masa nanti aku nak dengar lagi. haha.
woi,bila nak bawak aku g jonker walk?

e.t.t.y said...

meoww - boleh jugak. syg u...hiksss

fara - ko dtg sini, usah kata jonker walk, satu melaka aku bwk jalan2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails