:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, August 12, 2010

ah boy bin etty

hello hello


[auto publish entry]



hai, sayalah ah boy si debab tu.


mamat ni kuat emo gak owhhh. ingatkan dapat anak dara je yg kuat emo, sekali dia pun sama daaaaa. sentap kuat ni. lagi lagi kalau lambat bagi makan, suara dia yg kuat sekali. selalu gaduh dengan mak ni.

kalau dia tidur, janganlah kacau. sentap tak hilang 2 jam. haha.

tengok eh, gambar atas posisi pertama nk tidur. hadap aku.


bila dah kena kacau, tukar posisi. hadap dinding. tu pun suara dia, ya ampun.........kelakar je bunyi protes. konon macam ''mummyyy, janganlah kacau....arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr''

masa ni, aku dengan mak ketawa kaw kaw punya tau..sebab masa ni, selain dari dia buat bunyi protes, dia jugak engsotkan badan dia. dari hujung belah kanan, badan dia berubah terus ke belah kiri sofa tu. dia tolak pakai kaki je. gila pemalas! memang tak mau kena kacau. kalau dia teruskan engsot dia tu, confirm jatuh sofa.

hahahaha. ah boy ah boy.


ah boy pun selalu kejutkan aku pagi pagi. dia yg paling manja dalam tiga tiga tu. dia akan selitkan badan dia di antara bantal dan muka aku. kang tau tau, bontot dia depan hidung aku. kejam tau anak ni...

bab makan, dia yg selalu kena babap montot. sebab time aku nk sediakan makanan, time tu lah dia nk duduk tengah tengah bowl tu. kalau yg lain, aku cakap ''seat sana'' terus je duduk dan tunggu. tp ah boy spesis begau sikit.
* begau loghat melaka degil kan????

paling kelakar, ada satu petang tu. aku nk bersihkan litter box dia. dia sibuk pulak time tu nk membuang. aku halau lah dia. aku cakap ''jap g jap g. duduk sana dulu''
tp agaknya dia tak tahan kot. dia dah mundar mandir macam pak pandir. pastu mulut dia kan, bising sangat. macam membebel!!!!!!!
dia pergi lagi kat aku sambil bebel tu, ntah apa bahasa bebel dia kan, terus dia berak je depan aku. masa tu, dia cirit birit. sebab tukar makanan tu lah. tu yg perut dia memulas tu.

esok nya, time mak aku nk bersihkan pulak, kejadian tu berulang lagi. mak aku pun gelak gelak. apa lah perangai ah boy ni. sentap gilak!!!

hadoilah ahboy. jangan yg berdua lagi tu, terikut perangai ah boy sudah. pening nk layan karenah masing masing.

takpe, sayang ahboy. sayang amell & adik jugak.

aku cakap: sekarang nama panggilan semua ada A kt depan. amell, adik, ahboy.

5 comments:

meowwmania said...

ah boy muka tomot! hehe...

ah boy, adik, amell dan mummy dier Ally huhuu

HidupItuManis said...

aku suke ahboy ni.mcm kurang sombang dari adik.

e.t.t.y said...

meowwmania - alamak,dari etty tukar ally pulak ye??

hidup - a'ah. dia ni peramah sikit. tp kalau ada tetamu, dia paling penakut, adik paling ramah walaupun tak suka kena dukung.

JMR said...

keluarga bahagia..hikhikk

e.t.t.y said...

j.m.r - ye..such as. bahagia sgt2.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails