:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 24, 2010

cuti jap esok esok ye..

hello hello



ni mungkin entry terakhir untuk minggu ni. aku tak sempat nk siapkan entry baru. kerana kebusyan yg terlampau mampau!!!!

akan keudara lagi bila kerja dah selesai.


oh ye, ni bukan kerja pertama yg selalu aku bawak balik, buat kt rumah. kt klcc dulu, dah biasa. sampai kena tutup pintu bilik tak bagi thaqif kacau aku susun report. kt legal firm, tak pernah sebab malas! haha, aku tak pernah rasa happy masa kerja kt legal firm tu. tak tau kenapa. maybe sebab bos tak best. hahahahaha. mampuih lah kena saman. wuhuuuuuuuuuuuu....*legal katanya....

dan this time, it happens again. well, kerja kt pejabat tak pernah habis kan. tp aku tak suka nk banyakkan kerja esok pagi. so mana yg patut aku setelkan hari ni, tp tak sempat, aku bawaklah balik. esok dah siap, buat kerja lain. contoh macam minute of meeting


lagi lagi puasa ni, ya ampun......kenapa cepat sgt jam 430 ni??????????????

boleh tak, aku sorang je kt office tu berdoa semoga jam lambat bergerak??????? hahahahahahah. yg lain semua cakap 'lambatnya masa bergerak'

ya allah, aku rasa macam nk suruh hr tukar balik waktu kerja bulan puasa ni. extend ke jam 530. kakakakakakakakkkakakakak. mintak maap!!!

aku tak boleh nk stay lama lama kt office tu sebab semua jenis balik awal. even security officer pun macam tak boleh tunggu aku. memang punctual. so, no choice. aku kena ikut cara dorang.


saham saham saham. kerja kerja ni tak pernah nk selesai dan tak pernah nk menyenangkan aku......pagi petang siang malam....boss, jom share saham dengan saya okay....!


lagi lagi cubicle aku kecik je nok. situ lah tempat photostat, situ lah tempat letak stok. meja kecik, pc besar. so ramai complain kenapa meja aku semak sangat. nk buat macam mana teman temanku, meja ni tak cukup besar. i need more space....!!!

pada aku, tak perlu letak tray atau yg warna hitam tu atas meja. benda tu semua kena letak di atas meja lain. sebelum sebelum ni, meja aku kecik je. tp semua tu aku letak tempat lain, so meja aku fully conquer. ni dah takde tempat nk letak tray bagai.

* redhaaaa....

insyaAllah, kalau kerja kad hari raya ni dah settle, aku nk settle kan pulak area aku. kasi clear........

- cermin hikmah. haha. poyo lebih. eh, tu cermin lama tau. dari zaman arwah embahtok, embahlain aku ada lagi. kenangan. dari zaman klcc, aku bawa sampai la ni....

- tu mug dari najib. yg dia bagi penuh goodie bag tu....hehe. thanks anyway love. bila pandang mug, teringat dia. so kemungkinan untuk curang di pejabat adalah kurang. haahhahahahahahhahahahahhhahahhahahahahahahahahah * nasib baik dia tak baca blog! kuang kuang....



okay korang, maafin daku. jaga diri baik baik.


aku cakap: aku tak dan wey nk berpoya poya kt office dengan fb, blog. kalau dulu banyak je masa. what happen now???????????????????????????????????????????????????????

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails