:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, August 23, 2010

kid's wishlist...

hello hello

ada beberapa wishlist bila dah dapat gaji ni....


1. litter box besar sket - budak budak makin besar. kesian.

2. cat leash - sebab rasa dah lama tak bawak budak budak tu turun bawah makan rumput. nk bawak kudrat aku sorang, tak larat kot. so nk beli sorang satu.

3. water feeder - raya ni mungkin aku berjalan jalan. kalau bukan sebab raya pun, kesian kt dorang air selalu habis. kucing aku kuat minum air. mak dia je malas minum air seperti yg disarankan. hehe

4. comb - sebelum ni aku pakai sikat kayu aku je. haha. share sikat dengan anak anak kn afdal tu. hehehehehe

4. nail cutter - nekad aku nk potong kuku dorang. lagi lagi si adik. wah wah, kuku dia je yg selalu terbenam kt tangan aku. dia rajin okay asah kuku. jap g mummy potong ye. jangan marah tau....


apa lagi eh?? takpelah, beli sikit sikit.

2 comments:

pae's faezah said...

sume nyer sgt bergune..
slamat membeli belah :)

e.t.t.y said...

tu lah. terjebak ng pae lah ni. hehe.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails