:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 24, 2010

dua lelaki dalam hidup...

hello hello


[auto publish entry]


selain arwah abah dan arwah embahtok, dua lelaki ni menjadi lelaki kesayangan aku. sorang budak laki laki, sorang bakal bapak budak yg entah bila nk jadi bapak. hehe.



diary 2008.

gambar najib & gambar thaqif.

i sayang u & mak etty sayang thaqif....


1. gambar yg najib tengah kurus tu. gambar pertama yg dia bagi aku. haha muka ganas gila. gambar tu aku tunjuk kt kak ijan [ibu thaqif, masa tu belum kawin lagi]. kak ijan kata ''kau kawan dengan bonzer ke???????'' gila macam tak merestui je. hahahaha. sekarang, kalau dia tau aku gaduh dengan atel thaqif ni, mati mati dia sebelahkan najib. menci tau.................!!!

2. gambar masa tengah dating kt pantai klebang. masa tu masih pantai lagi. sekarang dah ilek sebab dah kena tambak. dah ada dataran 1 malaysia.

3. gambar dalam aquaria. masa kt uitm lagi. aku kt jengka, dia kt unikl melaka tu. datang hujung minggu, tumpang tidur bilik member member dia. hari sabtu dating ke KL. jengka KL 3 jam je naik metrobus. jengka kuantan pun sama. so baik pergi KL. hehe. gila dating pergi aquaria. kau agak agak, kalau aku ajak sekarang, nk tak dia pergi??? jangan harap. next time pergi, dengan anak anak...hahaha.

4. gambar thaqif 4 bulan. masa mula mula aku duduk dengan kak ijan. tengah tembam dan debab. sekarang abg thaqif dah kurus dan tinggi. rindu lah kt thaqif....

tu je.

share lah, siapa lelaki kesayangan korang.......

=)

2 comments:

bylindakitchen said...

hehheh.
gambar-gambar tue semua comel.
kalo dapat nampak penuh lagie best.
hehhe.
lelaki kesayangan lin----> pak tua.

tapie arwah ayah tetap yang terbest sekalie.
arghhh
windu ayah.
windu mak.
semoga raya ini dapat berkunjung ke pusara mereka.
al-fathihah.

e.t.t.y said...

amboi amboi, nk tengok gambar penuh ye lin? meh dtg raya, kang berkodi kodi album boleh tengok. kalau nk ambik, frame kt umah lin pun boleh. hehe.

lin, mmg pun arwah abah paling best di antara lelaki lain kan. semoga roh abah kita berdua, tenang kt sana ye. begitu jugak dengan roh arwah mak lin. =)

ala lin, kalau tak dapat pergi kubur pun takpe, yg penting, lin doakan mereka. tu dah cukup...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails