:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, August 2, 2010

tag??? tag tu mende??? name tag ke???

hello hello


[auto publish entry]


hoh main tag tag pulak ye. lain kali ajaklah main galah panjang, baru syok. haha. layan jela cik meowwmania ni. kang merajuk pulak. =)


syarat 1: mesti menggunakan huruf pertama dari blog anda.
urmmmm, huruf kat nama blog ke, huruf kt url???? okay okay, aku pilih P. hoh, mencabar minda ni. P for pengantin yang ntah bila nk jadi pengantin. hahaha.
[sebab cik meowwmania dah guna huruf M, so aku pilih nama dari url. aci lah ye?]


syarat 2: jawapan tak boleh ulang
oooh ek? yela yela.


are you ready???????


ayuh mulakan. bismillahhirrahmannirrahim....



1. Nama anda
puteri etty. muahahahahhaha.


2. Perkataan 4 huruf
pala - buah pala. haha. tak pun kePALA.


3.Nama budak lelaki
pian - ex bf masa form 1 kot. haha. orang kampung ni. dia ada motor cabuk. selalu dari
jauh
dah boleh dengar bunyi motor dia, cepat cepat aku jenguk kt tingkap. gila. dia ni tua 3
tahun
kot dari aku. muka dia comel sangat. gambar yg dia bagi aku, dia peluk teddy bear.
ntah apa,
cinta monyet sakai betul lah!


4. Nama budak perempuan
pengkid - eh nama ke tu? aku benci pengkid dol. serius, benci gila!!! like, what the hell ko
nk jadi pengkid ni. dan aku benci jugak mangsa pengkid. paling benci, perempuan pakai
tudung couple dengan pengkid. bersepah aku jumpa. woiii, baik kau bogel lah. malu kan
agama je. eh, emo pulak. haha

pa'an - perempuan sengal bengal. tiba tiba je dah ada seorang anak. comel gila. cepatnya
masa berlalu.

pijot - mana ntah pompuan ni kerja sekarang. dulu sebelum aku pergi interview kerja kt
legal firm, aku tanya dia apa yg patut untuk attend interview dengan lawyer. thanks kak
pijot.


pijat - eh bukan kawan aku. ni durjana punya pijat. fobia dah serangan pijat kt rumah kg baru dulu. hehe.



5. Pekerjaan
PA [personal assistant] - baru je 2 minggu. sedihnya, gaji pertama aku akan keluar hujung bulan 8. gila kan lama nk tunggu. tp aku redha je..


6. Warna
pink - minat. suka. gembira. rasa comel. rasa anggun. rasa wanita. amek kau!


7. Sesuatu yang anda pakai
pakaian lah. hahahahaha. senang rupanya huruf P ni. tak mencabar langsung! kahkahkahkah


8. Makanan
papaya - bluweeeek. i hate papaya. makan papaya bukan buat aku senang berak, tp stok muntah 2 3 kali punya. yes, that y aku tak suka makan papaya. mak aku beli, dia sorang jugak yang habiskan sebab semua adik adik aku tak suka makan buah ni.


9. Sesuatu yang boleh dijumpai ditandas
penyampu - maksud dia syampu. boleh? ahahahahahhaha. aku tak jumpa lah wey barang barang yg start huruf P kt toilet. eh ada, pencuci muka. haha. aku guna garnier. sejak pakai ni, alhamdulillah, masalah jerawat tu kurang sikit. produk yahudi??? urmm, no komen. aku pakai yg elok je. hehe


10. Tempat
penang - aku tak pernah sampai! gila batak aku kan. okay, aku teringin nk pergi penang sebab nk rasa pure char kuey teow! bila wey bila????????????????

pantai - aku suka pantai. tapi bukan pantai dalam sebab bau loji taik. haha. nk pergi taman medan, mesti lalu. kalau naik kereta dengan eton, mesti blamed each other kau yg kentut kau yg kentut. haha.

pulau pangkor - aku suka pangkorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. best sangat2. first time pergi umur 12 tahun kot. ikut rombongan kawan kawan mak. 2nd time, form 2. kelab sains sekolah convent buat. seronok sangat masa ni. menginap kt pantai pasir bogak. air dia, wow macam kristal. eh yeke? sekali lagi aku memandai mandai. hehe. * ko ni, taip air dia biru sudaaa...


11. Alasan bila lewat
perghhhhhhhh sorrylah. pakcik saya masuk tv lepas tu saya bangun lambat sebab tengok balik kt catch up tv3. hahahaha. poyo.


12. Sesuatu yang anda jeritkan
pang pung pang pang pung pang - konon konon macam mencarut tak puas hati.


13. Tajuk filem
pisau cukur - im a big fan of fazura okay. aku sanggup tengok sorang sorang dulu kt KLCC. panas!!!!!!!!!


14. Minuman
palm oil. eh?? bukan ye? kahkahkahkahkahkahkah


15. Kumpulan music
peminin instead of feminin. alah aci lah wey.. angin bayu, membawa diriku, sepintas lalu ku terkenangkan mu. lalalalallalalalalalalal * larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


16. Haiwan
pucing, piawak, pusang, panjing, payam, pura pura, patak. hahahahhhaha. serius wey, tiba tiba otak tu blank haiwan apa start huruf P. ala bolehlah tu. lagipun syarat syarat dia jangan ulang perkataan kan??? kan??? kan???


17. Nama jalan
jalan Putus - maknanya konon konon macam jalan mati lah. eh boleh ye ada konon konon? hahaha.

jalan palembang - tak tahu. tp mesti ada lah nama jalan ni. cayalah cakap aku. mesti ada. mesti mesti mesti.

jalan pakcik aku - selalu cakap ''a'ah, ni memang jalan pakcik aku.....!!'' hehehe. jangan mara.....


18. Nama jenis Kereta
peugot - camtu ke ejanya? si pa'an tu pakai kereta ni.

pesona - si najib pakai dan jugak waknoor aku.

porche - ntah zaman bila aku nk merasa naik. naik okay, bukan pakai, bukan drive. nk ada kereta ni, aku rasa sampai mati tak dapat. nk drive, ntah bila aku nk start pegang stereng kan. hahahaha.


19. Nama yang bakal dtag
sapa eh?
eena, asmida, farazura dan sesiapa lah yang baca blog ni. korang semua kena buat!!!!!!


sekian, lulus tak?????



4 comments:

aschantik said...

sape asmida!!sape asmida!

meowwmania said...

hahahahah....lulus lulus mantop jawapan ko babe ;)

skit panjg lebo ko storikan si pian tuh, cinta berputik kembali kew hahaha...abis la kalo cik abg baca nnti :D

bylindakitchen said...

tag..tag..
lin pon ada kena tag.
tapie tak buat-buat lagie..
malasss lorr.

ettymelladikahboy said...

sapa asmida?? dia wanita yg cantik, cun melecun, meletopsssss. cepat ngaku!!!!!!!!!1

meoww - haha. biarlah dia baca, padan muka! hahaha.

lin - cepat buat!!!!!!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails