:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, August 5, 2010

mengulit kenangan...versi 1

hello hello


[auto publish entry]


jauh di sudut hati, sedih hati ni bila dapat tahu yaya kena pindah balik segamat. siapa tak sedih. dia lah teman, dia lah adik, dia lah kakak, dia lah driver aku. lepas ni aku nk gelak dengan siapa lagi? dengan siapa aku nk meronggeng??? siapa nk makan lempeng coklat aku??? sedih betul.

oleh itu, di sini lah aku nk mengabdikan kenangan aku dengan yaya. rasanya banyak versi kot. tp malas aku nk bukak folder sana sini, jadinya, kita buat satu satu versi ye.

versi pertama: malam tengok cerita the back up plan.


masa ni masing masing teruja tengok ada 'telur' di pipi. oh zaman aku 'telur di pipi yang ketara' sudah berakhir. kini telur separuh ketara je yang kelihatan.

ish ish, nampak mancung pulak hidung aku ye. nyet nyet nyet.


okay dah beli tiket. mari lakukan adegan seterusnya.

pompuan ni sibuk tak puas hati kenapa mata dia sepet. ate kalau dah sepet nk buat camne?? adoi lah...

tapi kang, mesti aku rindu nk dengar omelan dia. huhuhu. yaya, janganlah pindah....


ketika adegan ini berlangsung dengan jayanya, kami tak hirau pun orang sekeliling. begitu tak malunya kami. ni semua yaya punya pasal!!!!


padahal angel tu sama je. tapi tetap nk tangkap gambar dan memberatkan hp aku....


gambar ni paling tak boleh jalan, tak boleh blah!!!!!!!!!!!!! percubaan nk senyum tanpa nampak gigi. alor lorrrrrrr lorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, cam comel je. macam ye....tapi....macam betul comel. hahahahahahha.

* tiap kali aku pandang gambar ni, senyum sendiri aku.



ish kau pompuan! apa lah nasib dapat kawan cam kau kan.


oiii, lepas ni aku nk tangkap gambar dengan siapa?????????????????????????????????????????


i will miss her badly. damn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

* tolong cover lubang hidung okah


last but not least.....etty dan yaya dalam panggung. our last movie date. lepas ni ada lagi ke wey???


ketika korang baca entry ni, dia telah pun pergi ke segamat. mencari sesuap nasi di sana.

sebenarnya, macam kebetulan je. ntah, aku tak tahu nk cakap apa.

masa mula mula aku dapat kerja kt melaka ni, pernah lah aku cakap dengan dia.

''seronok betul dapat kerja kt melaka. tak payah nk naik bas, turun bas balik melaka dari kl. tak payah nk apply cuti raya banyak banyak. tak payah sedih sedih bila puasa sebulan sekali je dapat berbuka dengan mak. nanti kau datanglah rumah, tidur kt rumah. kita buka sama sama.''

''a'ah eh. nanti kalau aku balik segamat pun, sesekali je. kang aku datanglah rumah kau buka puasa dengan mak kau sekali.''


at last, dia pun senasib dengan aku. boleh buka puasa hari hari dengan mak masing masing. tuhan tu maha adil kan.


aku sedih lah. serius....sapa faham yang aku sedih???? angkat tangan cepat!

3 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

saya angkat tangan beserta kaki sekalie.
segamat....wahh bestnya.
tempat kg lin.

meowwmania said...

saya saya, saya angkat tangan wee~

ettymelladikboy said...

wahhhh....best best. jom sedih sama sama.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails