:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 11, 2010

selamat berpuasa korang!!

hello hello


[auto publish entry]


yeayy....akhirnya ramadhan 2010 datang lagi. alhamdulillah, berpeluang lagi tahun ni nk berpuasa. harap harap dapat terawih macam tahun lepas!























petang kang, mesti korang pergi bazaar kan. jangan beli banyak banyak tau. kang perut buncit. tak hooooooooowt. hehe


dah buat kuih raya kang, post kt aku sikit eh. kang aku post balik rendang tok paling sedap buatan mak aku. hehe.

okay, jangan malas malas tau bulan puasa ni.


semua gambar kredit kepada sini. terima kasih gambar yg comel comel ni.


dan selamat bercuti pada warga melaka. negeri lain, tak tahu lah cuti awal ramadhan ke tak. ni first time aku cuti awal ramadhan tau. best best. boleh sambung tidur. zzzzzz * makruh



2 comments:

bylindakitchen said...

selamat bersahur.
selamat berpuasa .
selamat berjalan-jalan di bazar.
terliur tetiber dengar rendang tok.
nyum..nyum..nyum

e.t.t.y said...

lin, datanglah melaka nk rasa rendang tok tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails