:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Monday, August 23, 2010

cinta tak terbatas...

hello hello


[auto publish entry]


wah tajuk, tak agak agak...jiwang karat marat sungguh...!

tp betul lah. cinta, sayang dan kasih aku, tak terbatas pada kucing je. kucing tu of kos la kan. tak mengganas.

tp lain hal nya satu ni....


anjing....


ternampak anjing ni, balik kerja. dia baring atas jalan, badan dia kurus sangat. nk menangis tengok keadaan dia. okay, ni first time okay pandang anjing sedaif ni...

aku pun bagilah makanan kt dia. stok makanan ada je dalam beg aku..


mula mula macam takut takut. tp bila dah bau makanan tu, terus dia jadi berani. hehe. nampak tak ada sesuatu bawah kereta. at first aku ingat kucing tau...

rupanya...


adik beradik dia lah...kesiannya!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sapa yg buang adik beradik ni??? jahat tau!!!!!


kesian betul. lapar. stock makanan aku ni limited. dalam bekas kecik je. aku budget, utk kucing, dah boleh kenyang. tp untuk anjing, celah gigi je kot. tu pun berebut, siap gaduh gaduh. tak tau lah gaduh betul ke main main. tak pernah ada pengalaman berhadapan dengan anjing dalam jarak beberapa CM je. ni pn berani sebab dorang ni masih anak anak. tp bila gaduh tu, aku kebelakang lah. =)



so, aku open lah untuk adoption. war war kan pada kawan kawan yg berminat pada anjing. tak kiralah melayu ke, cina ke, india ke. aku try juga iklan kan kt mudah.com.

kalau ada, baguslah. kalau takde, nk buat macam mana. takdir anak anak anjing tu.

4 comments:

ederq said...

so sweet of u darling! banyak dapat pahala ni. insya allah :)

meowwmania said...

alahai...sayu hati tgk puppies tu, masih kecil lg kann

kalaulah...haihhh....

bylindakitchen said...

alahai.
kesiannya.
arie tue lin ada nampak anak anjing..comel baru 2 bulan kot...comel jerk berderet ikot mak dia.

lin doakan semoga mereka dapat kehidupan baru yang lebey baik

e.t.t.y said...

koranng,

itulah. sebab dorang still puppies, tu yg rasa kesian sangat sangat....

ada lagi kt bawah tu ha...tiap kali pandang, mesti rasa sedih...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails