:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 11, 2010

i will be right here waiting for you.

hello hello


[auto publish entry]


balik kerja, ada yg menanti kepulangan aku....kekasih??? bukan. emak??? bukan, mak sibuk masak sambal nasi lemak. siapa????

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

v



anak dara kesayangan, kecintaan ni lah yg tunggu. kadang kadang anak bujang yg muka bulat tu. tp tak sempat nk tunjuk bukti.

dari jauh dah nampak sesuatu yg bertenggek kt tingkap.

hati ni memanglah gembira kan. tp siapa tak risau kalau dia bertenggek dari tingkat 3?????

mell akan pandang je aku, sampai aku hilang dari pandangan mata dia. hehe. tau tau, bila buka pintu, dia depan pintu pulak.

mummy sayang mell! sayang adik & ah boy juga.....

4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

aduhai..
seramnya tengok dia lepak camtue.
melepek jerk.
hehe

meowwmania said...

ish bahayanya, hrp mell sntiasa akan dilindungi oleh-Nya

kucin kite pon suka no lepak kat tingkap camtu baik rumah bawah je :)

Juz Call Me Sharz said...

rase cam gayat plak tgk die bertenggek..
bahaya lar mcm 2...takut die nampak burung pas2 terus terjun..

e.t.t.y said...

mmg gayat pun uolssss. takut usah cakap. tp kalau tak bukak tingkap, berkuap pulak rumah ni. so far dia tak pernah nk tangkap burung, cuma pandang je penuh teruja. ahhah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails