:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Sunday, August 8, 2010

keyword lagi.

hello hello


1. belajar jawa. rujuk entry aku yg belajar jawa dengan etty ni...

2. pernah pakai dulu. tp gila teruk. jangan pakai produk yg ada ''de de'' ni. semua tipu!

3. ish ish korang ni. masalah apa ni???? apa yg korang nk cari kt google sebenarnya ni?? dan kenapa blog aku yg korang jumpa??? musykil gila.

4. cincin tunang??? aku tak pernah tunang.

5. a'ah. memang ada pun. tambang tiket dalam rm50 camtu lah. melaka terus sampai ke bas stop bandar baru teluk intan. dalam 4 jam lah bontot kau kematu duduk dalam bas. =)

6. mak aku buat katering nasi lemak je. kalau nk order bihun, mee, kotiau pun boleh.

7. rasanya pernah buat entry pasal chow kit sebab dulu aku rajin pergi situ.

8. klim kraft kt jalan tar [masjid jamek]. barang agak murah. tp bakal pengantin kena keep on buat survey selalu.

9. mimpi dulu baru beli tilam eh? haha. aku tak. aku sakit belakang dulu baru beli tilam. dah kronik sakit baru terhegeh hegeh beli. kalau mimpi tilam, ada maksud dia ke???

10. ni mesti kes yg jadi kt kampung papa meow tu kan. tengok lah balik entry tu. sedih aku wooooooo....


tu je. selamat lah mencari apa apa kt google tu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails