:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Tuesday, August 10, 2010

khas untuk korang yg baca pengantintobe!

hello hello


[auto publish entry]




omggggggggggggggggggggggggggggggggg!!!

aku terlambat tau betapa bestnya suara dia. hehe. biasalah, gear tak pick up.

aku tujukan lagu yg best dan cool ni pada korang semua. kawan kawan blog yg best. yg share 'nafsu' yg sama, minat yg sama. yg kepala tintong jugak macam aku. hahahahhaha.

korang, walaupun kita tak kenal secara dekat, tp blog tentang sesuatu yang comel, priceless ini lah yg mendekatkan, merapatkan kita semua.

deep down, aku sayang kt korang. semoga satu hari nanti, kita boleh jumpa dan jadi kawan yg kamceng! good boy, good girl.......


aku cakap: esok dah puasa uols...nasib baik aku dah trained sebelum ni.

3 comments:

meowwmania said...

tima kaceh,

syg kamu juge..

Slmt berpuasa cik etty :)

bylindakitchen said...

sayang kamu jugak cik etty
muah3x.dan selamat berpuasa esok.

e.t.t.y said...

darlingsss - selamat berpuasa. i love u.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails