:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Wednesday, August 4, 2010

taip 5 minit je. cepat betul.

hello hello

budak budak ni selalu buat aku hilang sabar. korek pasir macam korek pasir lombong guna kapal korek, sekuat yg mungkin. habis pasir bersepah. sedih aku, dah lah 5 liter pakai 3 hari je. pastu buat macam tu pulak. kadang kadang aku merungut habis habisan, penat tau nk cari duit, janganlah tolong sepahkan.....boleh???

tapi aku redha. budak budak ni bukan ada akal fikiran pun.

bila aku marah, tau pulak nk pujuk. terus jadi sayang balik.

lagi satu marah, bila beria nk makan, dah bagi makan, muntah kan balik. takde sebab pun muntah tu, tp memang muntah keluar balik makanan yg baru 5 minit makan tadi. sabar je lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
selalu bebel jugak, yg kat luar tu, tak makan tau, badan kurus kering, janganlah membazir. kan tak baik.

haha. bajet macam dorang faham kot.

aku bukan nk merungut. tp bila korang rasa apa yg aku rasa sekarang ni, korang pun akan geram jugak.

sekarang ni, semua berak cair. akibat tukar makanan. dah kata jangan bagi makanan tu, tapi degil. yaya kata kucing dia okay makan tu, bulu tak gugur. okay, tu kucing yaya. kucing aku tak sesuai. balik pada pro diet. cikai cikai pun, memang sesuai dengan kucing kucing aku.

mummy minta maaf okay. lagi berapa hari lagi, awak semua akan makan makanan yg berkhasiat. no turning back kalau mummy dah belikan makanan tu untuk awak semua.

bila dah tukar ke prodiet, takes time jugak nk back to normal [poo]. akibat dari kecairan ni jugak, banyak pasir dibazirkan. poo tak mau keras. tak tau knp. lain gila dengan air kencing.

selalu pesan baik baik, pleaseee jangan sakit. mummy takde duit nk bawak pergi jumpa doktor. mummy takde kereta. takde sapa boleh tolong kita. please ye amell, adik, ahboy.

so far, bagi air gamat je. campurkan dalam makanan. alhamdulillah, semakin okay. harapnya bertambah okay.

kesian, bontot dah merah. nasib baik minum air banyak.

sebelum pergi kerja, peluk kuat kuat dan pesan. jangan berak cair lagi ye. jangan sakit sakit lagi tau. mummy sayang awak! [peluk semua sebelum buka pintu nk cari rezeki!]

awak nakal pun, mummy sayang jugak kt semua. mummy sanggup korbankan segalanya asalkan kamu semua bahagia, sihat dan tetap bersama mummy. walaupun hati ni sakit sesakit sakitnya akibat kepentingan diri sendiri.

dah lah malas nk cerita lain.


yang penting, aku sayang kucing kucing aku. buatlah onar macam mana pun, 3 ekor tu tetap teratas dalam hidup aku selepas family aku.


esok dah khamis???? wooohooooooooooooooooooooooo!

2 comments:

meowwmania said...

hehe..biasa la tu, kerenah anak-anak bulus camtu la gayanya

mmg harap 1 je kan..jgn la sakit, risau dibuatnya

smoga mell adik ngan ah boy sntiasa sihat dan ceria, aminn...

Lyena Vee said...

me pon suke gler kucing. tapi setakat ni de sekor jer, smokey nama die. tu la, smokey pon suke kais pasir dengan super beria sampai sume pasir tumpah2.hadoi la...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails