:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, August 7, 2010

bukti kenapa aku mengganas sekarang ni..

hello hello



tengok tengok.....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

camne aku tak hangin sekarang ni?????????????????????????

siap ada yg berketul atas lantai tu. saja je nk suruh aku mop satu rumah kan.

hadoi lahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. dah lah aku makin garang lately ni. asyik nk marah je. tp aku bukan sengaja nk marah. aku marah sebab ni lah!!!

tp redha je lah. dorang bukan tau pun. nk buat macam mana.

selagi aku bersabar, aku sabar. tak tahan kang, aku buat cat steak. hihihihi. heeeee, tak sanggup aku. tipu je tu

tapi kan, aku selalu denda dorang tau. agak agak nakal, aku lambat lambat kan bagi dorang makan. saja je aku lengahkan masa. aku baring baring dulu. kang sekor sekor datang, cium pipi aku, gesel muka kt aku. konon macam minta maaf lah dan pujuk suruh bagi dia makan. pandai eh korang. aku pun cair lah. bagi makan dengan harapan dorang tak buat lagi.

tapi hampeh!!! lepas je dah kenyang, buat perangai lagi sekali.

ah, korang memang hipokrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mummy menci!!!!

6 comments:

pae's faezah said...

hehe sabar yer..
kucing marah cemane pon t die wat lg gak =)
btw nak tanye kat mane ek beli pet carrier tu..
carik kt mlk xjmpe

e.t.t.y said...

ada. kt malim ada byk. kita beli rm50 je. tak tau lah tmpt lain boleh dpt murah ke tak.

pae's faezah said...

lor yekerw hehe..orite2 murahla 2 tgk kt jb 75..tq yer gtaw.. :)

e.t.t.y said...

orait. kalau dari alor gajah, lepas sampai kt flyover malim [econsave] tu, lalu bawah [jgn naik f/over]. terus je. lepas traffic light, belok kiri [sebelum petronas & kedai used car]. situ banyak pet shop. kita beli kt kedai fonyi.

pae's faezah said...

tq etty siap bg direction lg hehe..
owh kte taw kedai 2..
nanti kite pegi...time kaseh banyak2 taw =)

veesakura said...

ish2, ni pesta litter box ke ape? hehehe. sabo yer. nak wat camner, redha jer la.hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails