:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, May 13, 2010

afdlin shauki, panggil mereka untuk filem buli akan datang ye.

hello hello



mell kaki bulu buli. mentang mentang dia lagi besar dari yg lain, habis dihempapnya. yg selalu jadi mangsa.....




kucing bermuka comel dan naif ni. badan dia yg paling kecik, paling ringan, paling fragile, paling rela kena buli. haha. sian dia. uols tak sayu ke tengok pandangan mata dia????


tengok!!!! komplot berdua buli si teruna sulung i ni. hahaha. kelakar je kalau dorang ni bergaduh. bergilir gilir kena buli.

sekali....



mell pun kena daaaaaaa...

kesimpulan, bermain lah secara adil dan saksama ye. anda membuli, anda dibuli.


bubye pengantin~to~be - take care!

2 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

comelnya mereka.
gembira senang atie tengok.

e.t.t.y said...

tu lah pengarang jantung kita lin.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails