:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, May 14, 2010

lagenda budak setan - kena tengok nanti

hello hello


tak sabar nk tengok lagenda budak setan. hoh, dulu aku pulun baca novel dia kaw kaw punyalah. sanggup tak study semata mata nk habiskan novel tu.

paling best rupanya ada fazura lah wey....fazure babe, fazura. eh, aku bukan lesby lah! hahaha.

mari countdown ramai ramai dan pergi booking kawan / bf / gf / adik / kakak / abang / mak & bapak supaya temankan tengok wayang. tengok sorang sorang ngam ho jugak, tp macam tak best nk jiwang jiwang. haha. eh dulu aku tengok pisau cukur sorang sorang layan jeeeee.

eh, hari tu tengok ip man 2. ramai dok kata best kt fb, aku pun setuju lah walaupun pada hari jadi, ingat nk tengok apa yg kita suka. ni terbalik pulak.
''eh, macam birthday i pulak'' by cakap camtu. nasib baik sedar diri.

actually, tu cite kungfu. tapi kenapa aku menangis ek? hahahahhaha

so toching lah ini pompuan!


bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails