:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers
Lilypie Breastfeeding tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 1, 2010

hunting for new baby. persian perhaps.

hello hello

erm tau tak. aku tengah gian dengan mudah.com. mencari kucing kucing yg murah. tiba tiba teringin nk bela persian pulak.

hoh, tak sedar diri kot. duduk rumah flat, sudah ada 3 ekor, jobless, ada hati nk tambah. persian pulak tu. sedar diri okay etty.

tapi.............tetap tak mau sedar diri.

sapa sapa yg ada kitten persian, nk let go, bagilah kt aku. hehe. foc. aku janji akan jaga sepenuh hati dan perhatian. hehe.
eh, DLH pun boleh. asal yg gebu gebu dan kurus di dalam, gemuk di luar. haha. semua terpedaya dengan bulu dia sebenarnya. =)


oh ye. berkenaan dengan plan nk balik kampung tu, ada sesiapa tau boarding kt melaka ni yg murah murah tak? yg berpatutan dan selamat aku nk tinggalkan anak anak mungkin dalam seminggu....kalau ada, tolong tinggal komen beserta pengalaman korang hantar kt tempat tu. thanks anyway darlingggg.






bubye pengantin~to~be - take care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails