:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Friday, May 7, 2010

tau je macam mana nk pikat hati aku.

hello hello


budak budak macam tau aku sakit dan melepet kt bilik je. aku dengar mak marah sebab main apa ntah kt bilik air. bila aku tengok, ada habuk atas lantai. ni mesti kes gigit pintu kayu yg reput tu. macam biasa lah, mell buat muka tak bersalah. haha.

berjam aku dalam bilik, dengar lah dorang lari lari, gigit gigit, jeritan mintak tolong jangan gigit. tapi aku diam je tak keluar pun.

sekali, aku bangun nampak mainan dorang penuh atas katil.

ni mesti kes nk aku main sekali dengan dorang ni. dah penuh dengan toys dah. gonggong lah tu.

aish, sweet tak?????


bubye pengantin~to~be - take care!

4 comments:

Misz Pinkie Winkie said...

sangat sweet.
kucing lin suka gongong plastik.

e.t.t.y said...

macam comel kan bila dorang gonggong tu.

sI tEDI said...

tak menahan betul ada jeritan minta tolong ... ekekkekeke

e.t.t.y said...

betul tedi. kita ada kamus bahasa kucing, mau pinjam??? hahahahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails