:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Thursday, May 6, 2010

sorrylah, hati tengah kacau. entry pun jiwa jiwa sikit.

hello hello


tengah sembahyang maghrib, si adik kacau. gigit telekung sampai hampir tercabut telekung. tahiyaat terakhir. tak kusyuk. tapi teruskan juga.

geram.

sesudah salam, terus aku pukul kepalanya cakap kenapa kacau. dia terus lari. sakit hati aku!

lipat telekung terus baring, tarik nafas dalam dalam.

terdengar bunyi loceng. aku tau siapa sebab sekor sekor ada bunyi yg berlainan.

dia datang, cium hidung aku yg tengah berhingus masin. dan terus cium telinga aku, hembuskan nafas...tapi geli sebab dia macam hembuskan nafas dia dalam telinga.

tiba tiba teringat, orang yg buat aku sakit hati selama ni selalu buat macam tu bila nk pujuk aku.

adik datang pujuk lepas dia kacau aku sembahyang...tapi dia?????

sekian.


bubye pengantin~to~be - take care!

4 comments:

sI tEDI said...

adakah ini bermakna, haiwan lebih sifat kasihnya?

e.t.t.y said...

memang pun. haiwan je tau camne nk hargai org yg berbuat baik padanya.

Misz Pinkie Winkie said...

ala..kesiannya.
nasib baek adik ada..takmo sedey2 yerk.

e.t.t.y said...

tq lin. tu lah, mmg adik je pandai pujuk..yg lain tak heran mak dia sedih. sob sob

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails