:: the real love for us.... ::

Daisypath Anniversary tickers

najib & etty

Daisypath Anniversary tickers

:: tunang~tunangan ::

Daisypath Anniversary tickers

:: umar raihan ::

Lilypie Third Birthday tickers

:: mari ikut saya ::

Saturday, May 1, 2010

boboy in the house people!

hello hello

budak ni, manjanya yaRabbi. sabar jelah. si adik dengan mell, tak manja jadi seronok jugak layan kucing manja ni. dah terbiasa dia bermanja, kalau aku nk tidur, mesti cari dia. ada teman tidur.

boboy dah okay dengan mell. eh should be cakap mell dah okay dengan boboy kn? haaa yelah, mell dah baik dengan boboy. boboy tu semedangnya ramah tamah. dah boleh kamcing dah. siap tidur peluk peluk. nanti kalau ada gambar dia, aku letak sini.
rasa suka sebab tiga tiga ni dah aktif balik, dah main kejar kejar.

kuat makan, jangan cerita lah. boboy, ko ni bela jin ye?? haha.


tapi dia kucing yg sangat comel. suka tengok mata dia. comel sangat. sampai lambung lambung cakap comel macam cakap kt baby. hihi.

tengok gambar dia tu, cuba teka apa yg unik tentang kejadian Allah ni??? boleh besarkan gambar ni kalau tak nampak. [eh, i tak sengaja tangkap gambar ni, jangan salah sangka pulak kata i ni lucah]

kalau tau, unik kan.


aku cakap1: boboy kn jantan.



bubye pengantin~to~be - take care!

2 comments:

sI tEDI said...

terkangkang tdo!

e.t.t.y said...

tu lah. ni jantan takpe. dimaafkan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails